Kanchenzonga, Trekking in the Indian Himalayas

Yuksom is very near to the second highest mountain of the world: Kanchenzonga or as the local people call it: Sleeping Buddha. It’s more dan 8,5 kilometre high. The whole area is a beautifull national park.

vrijdag 7 november 2008

9 oktober, Parque de Reserva, Grootste fontein ter wereld Lima

's avonds gingen we naar Parque de Reserva waar vroeger wat kleine fonteinen stonden..Tegenwoordig is hier ook de grootste fontein ter wereld. Daarnaast is er een prachtige lasershow met fotos. De toegang was 10 soles dacht ik ($4, EUR 3) en dat is toch vrij prijzig voor een Peruviaan..maar het was er druk..heel erg druk. In elk geval was de lasershow erg indrukwekkend en mooi.
Wat ik me verder nog kan herrineren dat het er erg koud was..en dat ik sindsdien erg verkouden ben...dusdandig dat ik er nu, een maand later, nog steeds last van heb.
In elk geval is Lisbeth de enige die zich op een fontein waagt. In deze fontein staan echt tientallen mensen die proberen zo te gaan staan dat ze niet nat worden.
Sommigen, met name de kinderen, falen jammerlijk.
Ik probeer nog samen met Alice in de fontein te gaan staan..maar Alice heeft haar goede schoenen aan en wil niet. Maar goed ook..het is er zo koud dat ik bij natregenen door de fontein echt ziek had kunnen worden.

Ook heel leuk is een boogfontein waar je onderdoor kunt lopen.

Het blijkt trouwens dat mijn camera hier niet zulke fotos van kan maken als het toestel van Bonder, zijn fotos zullen hier dus ook terecht komen..

In elk geval laat Google Video en YouTube erg leuke filmpjes zien en de lasershow is toch wel een aanrader denk ik..

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage